Ofte stillede spørgsmål

Kan du ikke finde svar dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at kontakte ENLI på tlf: 3920 2575 eller e-mail: sekretariat@enli.dk.

 

 

Generelle spørgsmål om brug af anmeldersystemet

1) Jeg kan kun vælge at indgive en klage eller anke, og jeg kan derfor ikke komme til at anmelde min virksomheds reklameaktiviteter


2) Hvordan bliver jeg oprettet som bruger af ESS?


3) Jeg har glemt mit password


4) Jeg vil gerne ændre mit password


5) Jeg ønsker at ændre de data, som jeg har indtastet i min brugerprofil.


6) Hvor meget må de filer, som jeg skal uploade, fylde?


7) Hvilke filtyper kan jeg uploade?


8) Jeg skal oplyse beløb for diverse betalinger. Hvilken valuta skal jeg angive i?


9) Jeg er i gang med at lave en anmeldelse i systemet, men jeg kan ikke komme længere end til side 2. Hvorfor det?


10) Jeg er i tvivl om, hvad jeg skal indtaste i nogle af felterne. Hvor kan jeg få mere at vide?


11) Vi er flere lægemiddelvirksomheder, der arrangerer et fagligt møde sammen. Hvem skal anmelde det til ENLI?


12) Hvordan kan jeg, efter at have anmeldt, genkende den anmeldelseskategori, som jeg benyttede?


13) Jeg oplever, at jeg bliver smidt af systemet, mens jeg sidder og anmelder. Hvad skyldes det?


Generelle spørgsmål omkring sagstyper

1) Hvilke typer af kategorier kan og skal jeg benytte?


Aa - Egne arrangementer


Ab - Sponsorat til arrangører


Ac - Udstilling


Ad - Sponsorat til sundhedspersoner


R - Reklame


KO & KH - Klage


FO - Forhåndsgodkendelse


AN - Anke


EN - Sag rejst af ENLI


2) Hvordan foretager jeg en anmeldelse?


3) Hvilke informationer skal jeg oplyse i forbindelse med, at jeg laver en anmeldelse?


4) Hvilke kategorier skal jeg betale gebyrer for at benytte?


Hvilken sagstype falder min aktivitet under?

1) Vi har som virksomhed oprettet et legat, som vi giver til sundhedspersoner. Skal dette anmeldes, og i så fald som hvad?


2) Jeg har købt en udstillingsstand på et fagligt møde. Hvad skal dette anmeldes som?